Logo Akke de Boer
Logo Akke de Boer
In haar studio bied Akke vanaf 2006 kritische mannen en vrouwen het cosmeticaconcept van Ariane Inden aan voor optimale huidverzorging met perfect resultaat. Dit cosmeticaconcept wordt aangevuld met kleur- en stijladviezen, definitief ontharen, zichtbare huidverbetering én de verkoop van exclusieve handgemaakte sieraden. De perfecte combinatie voor het verwennen van je LIJF in de STIJL die bij je past.
Bij het ontwerpen van het logo was het niet de bedoeling alleen de naam “Akke de Boer” krachtig maar stijlvol weg te zetten, maar ook de term lijfstijlstudio een grafische ondersteuning te geven.
In reclame uitingen wordt het logo (eventueel) aangevuld met de slogan: “mooi bij akke”.
Het is een logo geworden in een strakke uitvoering in twee kleuren waarin de naam “Akke de Boer” een extra accent krijgt d.m.v. een paars vlak. Het “lijfstijlstudio” wordt grafisch weergegeven door geabstraheerde vrouwelijke lijnen.
In 2015 is besloten een ander logo in te zetten.
In haar studio bied Akke vanaf 2006 kritische mannen en vrouwen het cosmeticaconcept van Ariane Inden aan voor optimale huidverzorging met perfect resultaat. Dit cosmeticaconcept wordt aangevuld met kleur- en stijladviezen, definitief ontharen, zichtbare huidverbetering én de verkoop van exclusieve handgemaakte sieraden. De perfecte combinatie voor het verwennen van je LIJF in de STIJL die bij je past.
Bij het ontwerpen van het logo was het niet de bedoeling alleen de naam “Akke de Boer” krachtig maar stijlvol weg te zetten, maar ook de term lijfstijlstudio een grafische ondersteuning te geven.
In reclame uitingen wordt het logo (eventueel) aangevuld met de slogan: “mooi bij akke”.
Het is een logo geworden in een strakke uitvoering in twee kleuren waarin de naam “Akke de Boer” een extra accent krijgt d.m.v. een paars vlak. Het “lijfstijlstudio” wordt grafisch weergegeven door geabstraheerde vrouwelijke lijnen.
In 2015 is besloten een ander logo in te zetten.